FAQ


Her på siden finder du svar på de oftest stillede spørgsmål.

Levering / fragt
Ordre leveres enten til pakkeshop eller hjem til din privatadresse. Du bestemmer selv. Hvis du vælger pakkeshop, så vælger du selv hvilken du ønsker levering til.

Ordre uden abonnement afsendes hurtigst muligt efter ordreafgivelse.

Ved betaling med kort reserveres beløbet indtil efter levering / afsendelse, hvor vi hæver beløbet på ordren.

Du kan også vælge at betale med Mobilepay. Følg guiden og overfør manuelt pengene.

Ønsker du at kontakte Smartble.dk, skal du blot sende en mail på info@smartble.dk eller ringe på telefon 93 63 82 21. I vores normale åbningstid er det også muligt at kontakte os gennem chatfunktion gennem webshoppen.

Du kan også altid skrive på Facebook og Instagram, hvor vi vil svare hurtigst muligt.

Vores webshop har altid åben, så du kan sagtens afgive din ordre med det samme.

Spørgsmål eller andre henvendelser besvares på hverdage 8-16, fredag dog til kl 15. Alle henvendelser besvares hurtigst muligt.


Brug for hjælp?