FAQ


Her på siden finder du svar på de oftest stillede spørgsmål.

Levering / fragt (abonnementer)
Abonnementsordre leveres enten til pakkeshop eller hjem til din privatadresse. Du vælger selv leveringsform og evt. pakkeshop i checkuot.

Levering / fragt (enkeltordre / uden abonnement)
Enkeltordre leveres til pakkeshop. Du vælger selv pakkeshop i checkuot.

Enkeltordre uden abonnement afsendes hurtigst muligt efter ordreafgivelse.

Ved betaling med kort reserveres beløbet indtil efter levering / afsendelse, hvor vi hæver beløbet på ordren.

Så snart dit betalingskort er registreret på et abonnement, trækker vi automatisk beløbet én gang om måneden.
Som udgangspunkt trækkes pengene en af de sidste bankdage i måneden.

Ønsker du at opsige dit abonnement, skal du blot sende en mail på info@smartble.dk. Så sørger vi for opsigelsen og du modtager en opsigelsesbekræftelse. Vær opmærksom på at der hos Smartble.dk er en løbende måned plus en måneds opsigelse.

Vores webshop har altid åben, så du kan sagtens afgive din ordre med det samme.

Har du spørgmål eller andre henvendelser kan du kontaktes os via "Kontakt" siden eller du kan sende en mail på info@smartble.dk.

Alle henvendelser besvares hurtigst muligt.


Brug for hjælp?